vrijdag 18 januari 2013

Daniël Balvert - Progress 18-1

Hallo, dit is even een snelle progress screenshot van hoe ik ervoor sta. Sinds ik dit voor een vriend voor mij maak krijg ik allemaal feedback van wat er veranderd moet worden enzovoort (en dat gaat heel goed.) Het begint volgens haar al heel erg op de character uit haar boek te lijken!. (:

Alleen had ik even de vraag hoe ik het haar het beste kan gaan doen. Ik heb er voor gezorgd dat het niet clipt met enig andere onderdelen. Maar is er een goede manier om er meer detail aan toe te voegen zonder dat het al te druk wordt? Want nu ik het zo zie kan er een texture over geplaatst worden om eventuele realism te krijgen.

Als ik dit model haar wil gebruiken, wat is dan het handigste?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met feedback.
Fijn weekend en tot dinsdag!
Daniël

2 opmerkingen:

  1. Hey Daniël!,

    Ziet er cool uit man! Je zou wellicht iets van een alpha kunnen proberen om bijvoorbeeld strokes in het haar te maken? Is maar een idee. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klinkt als een goed idee, even uitzoeken hoe ik dat ga doen dan. Jij ook succes nog en have fun!

      Verwijderen